پدری با پارچه مبلی jerry برای روز عروسی دخترش کت و شلوار دوخت

پارچه مبلی jerry اگرچه از نظر مراقبت ماده ای نسبتاً ظریف است، اما از آنجایی که نیاز به نگهداری دارد و به راحتی چروک می شود، مقاومت آن در برابر شکستن تقریباً دو برابر پنبه است.

ابریشم که به دلیل احساس صاف، نرم و ابریشمی خود مشهور است، پارچه ای بسیار ارزشمند در مد و دکوراسیون داخلی است. ساختار فیبر باعث می شود نور در زوایای مختلف منعکس شود و درخشش طبیعی مشخصه خود را به آن بدهد.

پارچه های ابریشمی از آنجایی که یک الیاف تک رشته ای هستند، بسیار مقاوم هستند و اگرچه خاصیت ارتجاعی دارند، اما در حد متوسط ​​هستند و در صورت کشیده شدن بیش از حد ممکن است تغییر شکل دهند.

پارچه

بدون شک، زیبایی و ظرافت منحصر به فردی را ارائه می دهد، اما مراقبتی که برای ماندن در آن لازم است، ظریف است. همیشه باید با دست شسته شود و از قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید دور نگه داشته شود، زیرا می تواند باعث شود که در اثر سایش رنگ زردی به خود بگیرد.

این یک الیاف نیست، بلکه یک ماده طبیعی است که به عنوان نساجی در صنایع مختلف استفاده می شود. از نظر مقاومت، مواد کمی با منشاء طبیعی وجود دارند که بتوانند از چرم پیشی بگیرند و برای مبل پارچه مناسبی است . در برابر پاره شدن، سوراخ شدن و مالش مقاومت می کند. علاوه بر این، الاستیک و عایق حرارتی خوبی است.

برای مراقبت از خود باید همان کاری را که در مورد چکمه های چرمی انجام می دهید دنبال کنید: پاک کننده های مخصوص این مواد و پارچه نرم.

مبل خود را با هر یک از این پارچه های طبیعی سفارشی کنید، کاتالوگ ما را بررسی کنید تا اثاثه یا لوازم داخلی مورد نظر خود را انتخاب کنید و ما بقیه موارد را انجام می دهیم. ما پارچه هایی با حداقل 50٪ الیاف طبیعی در ترکیب آنها یا با بیش از 70٪ دارای گواهینامه Oeko-Tek یا Reach با علامت ECO داریم. اگر شک دارید با ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه را با شما مطالعه کنیم.