ماکارونی هلن موجب مرگ دختر 5 ساله در مهدکودکی در تهران شد

در کتاب دستور پخت « آشپز کاتالان » که در سال 1835 منتشر شد ، یکی از اولین دستور العمل های ماکارونی هلن را می یابیم که در اروپا نوشته شده است.

یکی از خصوصیات غیرقابل انکار آن این است که پاستا به سبک کاتالانی طبخ می شود، نرم تر و زمان پخت طولانی تری نسبت به پاستا آل دنته ایتالیایی دارد. این نقطه پخت، که می‌توان آن را گذشته در نظر گرفت، ما را به این دستور پخت قدیمی ارجاع می‌دهد که نشان می‌دهد کاتالان‌ها بیش از 150 سال است که ماکارونی می‌پزند و نقطه پخت خاصی را انتخاب می‌کنند.

در طول سه ماهه اول ما روی نحوه ترکیب دستور العمل های ریشه دار در قلمرو کار کردیم و این یک مثال بسیار خوب است. در این مورد، این ماکارونی به سبک کاتالان به عنوان یک دستور غذای معمولی بارسلونا ارائه می شود که یافتن آن در منوی قدیمی ترین خانه های غذاخوری در پایتخت رایج است.

ماکارونی

این کار با دستور العمل های منطقه ای که در غذاهای کاتالونیایی سنتی هستند به ما امکان می دهد در مورد فرهنگ آشپزی قلمرو خود صحبت کنیم. چگونه یک انتخاب مشترک از ظروف بین تیم آشپزخانه مرکزی خود و همکاران Cook id ایجاد می کنیم، که در طول فرآیند از ایجاد برگه های دستور پخت تا توضیح داستان پشت هر یک از آنها ما را همراهی کرده اند.

اگر می خواهید این غذا را در خانه بپزید، نمی توانید مرحله به مرحله این غذا را از دست بدهید.

پاستا را در آب جوش بپزید و اجازه دهید چند دقیقه دیگر در همان قابلمه استراحت کند و سپس آبکش کنید. با اطلاع از دقایق پخت، توصیه های سازنده ماکارونی را دنبال می کنیم و آخرین نقطه پخت را انتخاب می کنیم.
پیاز خرد شده را در روغن زیتون به مکعب های کوچک می گذاریم تا مانند مربا شود. می توان آن را با کمی آب خیس کرد تا زود نسوزد.
سس ناپلی را با پیاز کاراملی شده با روغن، سیر آماده کنید و بگذارید کمی سرخ شود. سبزی ها، کمی شکر برای اصلاح اسیدیته، گوجه فرنگی طبیعی له شده را اضافه کنید، نمک و فلفل بزنید و سپس له کنید.
سوسیس های برش خورده را به ضخامت یک انگشت تفت دهید،
وقتی طلایی شد، ماکارونی پخته شده را اضافه کنید و یک دقیقه هم بزنید.
سس ناپلی، گوجه فرنگی سرخ شده را اضافه کنید و بگذارید حدود 5 دقیقه بپزد.