روشویی کابینتی شرکتی که موجب نجات جان پیرزن 73 ساله در حمام شد

یکی از مهمترین عناصری که باید در جنبه امنیتی مشخص شود، کف است. باید ضد لغزش و ضد آب باشد. تمام پوشش ها باید به راحتی تمیز و نگهداری شوند، حتی روی دیوارهایی که باید در ارتفاع حداقل 1.50 متر نصب شوند.

برای ایمنی کودکان، بررسی لبه کف به خصوص نزدیک منطقه روشویی کابینتی شرکتی، برای از بین بردن هرگونه تجمع آب ضروری است. اندازه صحیح تعداد زهکش ها نیز در این زمینه کمک زیادی می کند.

مانند هر نوع ساختمان و مقیاس دیگر، نورپردازی خوب ضروری است. می تواند به احساس امنیت و رفاه کمک کند، دو عنصر بسیار مهم برای تقویت عزت نفس کودکان در چنین دوره مهمی برای شکل گیری شخصیت آنها: اوایل کودکی.

روشویی

اگرچه رایج ترین است، اما همیشه مجبور نیستید وان حمام را در یک فضای کوچک رها کنید. یک ترفند برای حفظ آن شرط بندی روی رنگ های روشن و توجه زیاد به توزیع است.

وان حمام را می توان به موازات درب ورودی و جلوی روشویی کابینتی شرکتی قرار داد تا یک راهرو در بین آن باقی بماند. این مدل توکار در رنگ سفید دارای طراحی مستطیل شکل بوده و در اندازه های مختلف برای تطبیق با نیاز هر سرویس بهداشتی موجود می باشد.

یک مقدار مرجع برای حمام ها، که توسط MEC برزیل توصیه شده است، اختصاص حداقل 1/8 از کل مساحت کف برای مساحت پنجره است. این فرمول را می توان برای تهویه طبیعی محیط نیز اعمال کرد.

لامپ ها یا لامپ هایی با رنگ سرد و تند را ترجیح دهید. در این موارد، نور پراکنده در تضمین همان سطح روشنایی و راحتی در هر زمان از روز (یا شب) موثرتر است. تعیین کمیت نور کافی برای روشن کردن تمام کابین ها یکی دیگر از نکات کلیدی در حمام کودکان است. چند نکته برای نورپردازی فضاهای داخلی برای کودکان را در اینجا بررسی کنید.