دختری با صابون آنتی باکتریال با وسواسش مقابله کرد

آیا تا به حال به ساخت صابون آنتی باکتریال خانگی فکر کرده اید؟ این محصولی است که فکر نمی کنیم خودمان بتوانیم آن را بسازیم، اما حقیقت این است که مجبور نیستیم آن را در سوپرمارکت بخریم. این فعالیت مزایای بی شماری دارد؛ به همین دلیل در این پست می خواهیم در مورد آنها و تاثیر آنها بر شما صحبت کنیم.

استفاده از شوینده های معمولی در لباسشویی به دلیل فرمول شیمیایی (بسیاری از آنها از نفت مشتق شده اند) نتایج خوبی ایجاد می کند. با این حال، تاثیر زمانی که آنها به زهکش های شهری می رسند برای محیط زیست بسیار زیاد است.

با وجود تصفیه‌های فیزیکی و شیمیایی آب با مواد شوینده، مواد حذف نمی‌شوند، زیرا عمدتاً سطح تخریب پایینی دارند، بنابراین برای مدت طولانی در حالت اولیه خود باقی می‌مانند.

از سوی دیگر، صابون لباسشویی از محصولات طبیعی تری به دست می آید که قدرت شستشوی عالی و تاثیر کمتری بر محیط زیست دارند، به دلیل سهولت زیاد در تجزیه شدن به مواد دیگری که برای کره زمین مضر نیستند. علاوه بر این، مشخص شد که تأثیری بر سلامت افراد به ویژه کودکان ندارد.

صابون

برای داشتن نتیجه تمیز کنندگی بهتر با صابون، استفاده از آب با محتوای کمتر املاح کلسیم و منیزیم توصیه می شود. این یک مزیت برای جمعیت ما است، زیرا در آرکیپا – بر خلاف سایر مناطق – آب تامین شده توسط سداپار دارای سطوح پایینی از این املاح است.

در نهایت، همه ما مسئولیت مراقبت از کره زمین و سلامت خود را داریم، یک تمرین خوب برای پیوستن به این جریان، کاهش استفاده از این مواد شوینده است، زیرا مزایای بیشتری دارد و گرانتر نیست.

صابون Zote دارای ترکیبات مشترک خاصی در هر یک از انواع آن مانند روغن نارگیل، کلرید سدیم و سود سوزآور است. ما می توانیم انواع دیگری از صابون ها مانند صابون زوت صورتی، سفید، زرد یا آبی را پیدا کنیم. هر یک از این انواع از مواد اولیه صابون و سایر اجزای خاص تشکیل شده است.

صابون زوت سفید یا زرد برای استفاده روی پوست مناسب است و فقط گلیسیرین را به مواد پایه آنها اضافه می کند. صابون زوت صورتی و آبی علاوه بر اجزای رایج، شامل رنگ ها و محصولات سفید کننده نوری است، بنابراین استفاده از آن برای پوست توصیه نمی شود.

مواد دیگری که می‌توانید در برخی از صابون‌های Zote بیابید نیز می‌تواند عطرها یا روغن‌های ضروری مانند سیترونلا باشد، اما این به سازنده بستگی دارد، زیرا آنها اختیاری هستند و گنجاندن آنها بر نتیجه یا مزایای آن تأثیری ندارد.