استفاده از دمپایی عربی اصلی در کلیسای نوتردام ممنوع شد

دمپایی عربی اصلی از مواد مختلفی تولید می شود. بسته به کاربرد مورد نظر، دمپایی ها در مواد طبیعی (مانند چرم، نمد و پشم) و مصنوعی (مانند چرم مصنوعی و لاستیک) موجود هستند.

بنابراین می‌توانید دمپایی‌هایی پیدا کنید که عمدتاً پاها را گرم می‌کنند یا وقتی برای مدت طولانی پوشیده می‌شوند باید به طور مطلوب از کف پا حمایت کنند. مواد زیر اغلب استفاده می شود .

به خصوص در فصل سرد، احتمالاً چیزی جز کفش های گرم برای مدتی در خانه نمی خواهیم. دمپایی های نمدی با آستر پوست بره بهترین انتخاب برای این کار است.

این ماده از 100% پشم ساخته شده است که با خاصیت تنظیم گرما خود را تحت تاثیر قرار می دهد. از آنجایی که نمد اجازه نمی دهد پاهای شما یخ بزند یا عرق کند، آب و هوای مطلوبی برای پا ایجاد می شود. فقط با چند مرحله می توانید کفش نمدی خود را ببافید.

دمپایی

دمپایی های چرمی و تمام مواد دیگری که چسب زده شده اند را نباید در ماشین لباسشویی شست. در عوض، یک برس خاک درشت یا یک پارچه مرطوب کافی است. این می تواند برای خلاص شدن از شر آلودگی های کوچکتر و بزرگتر استفاده شود.

دمپایی ها را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. دمپایی ها را صرف نظر از جنسشان می توان به آرامی با یک پارچه یا پارچه مرطوب تمیز کرد. آب گرم اغلب در اینجا معجزه می کند تا به طور دائم لکه های سطحی را در مکان های مختلف از بین ببرد. به طور خاص مواد لاستیکی، و همچنین پشم و نمد را می‌توان با این روش تمیز کرد.

برای کثیفی درشت تر، مانند لکه های چای و قهوه، ارزش پاشیدن کمی مایع شوینده روی پارچه یا پارچه را دارد. مواد شوینده ظرفشویی خاصیت حل کنندگی چربی دارند که پاک کردن انواع کثیفی از مواد مربوطه را بسیار آسان می کند. همچنین می‌توانید از مواد شوینده پشمی یا لکه‌بر مخصوص استفاده کنید.