یخچال فریزر درب شیشه ای که راز قتل خانوادگی را آشکار کرد

در حالی که اکثر صاحبان یخچال فریزر درب شیشه ای خراب را پایان عمر کولر خود می دانند، اما اینطور نیست. یک شرکت تعمیر تهویه مطبوع معمولاً می تواند خدمات فریزر اضطراری را برای هر برندی ارائه دهد.

ما تمام برندهای تجهیزات رستوران را عرضه می کنیم. چه زمانی کولر تجاری خود را تعویض کنید. حتی با وجود اینکه بسیاری از مشکلات در یک راه‌انداز قابل رفع هستند، گاهی اوقات تعمیر کولر تجاری راه‌حل نیست. اگر هر یک از مشکلات زیر را شناسایی کردید، یک جایگزین کامل در نظر بگیرید.

اگر سیستم بیش از 15 سال سن دارد، می توانید آن را تعمیر کنید. اما، بهتر است که کارایی انرژی آن را نیز در نظر بگیرید. در سال‌های اخیر، واحدهای تهویه مطبوع شاهد پیشرفت‌های گسترده‌ای بوده‌اند و صرفه‌جویی در مصرف انرژی بسیاری از هزینه‌های تعویض را جبران می‌کند.

قبل از انجام این جهش حتما نظر یک متخصص را در مورد بهره وری انرژی کولر خود بگیرید.اگر هزینه تعمیرات شما در حال افزایش است، ممکن است ارزش سرمایه گذاری در یک سیستم جدید را داشته باشد.

یخچال

بسیاری از ما این گزینه را در مورد یک ماشین قدیمی سنجیده‌ایم، و اینجا فرقی نمی‌کند.

خنک کننده بطریهنگامی که به دنبال ذخیره سازی کافی برای نوشیدنی های خود هستید، کابینت های یخچال نوشیدنی انتخابی ما راه حل مناسبی را ارائه می دهد. راندمان بالا و عملکرد عالی به شما اطمینان می دهد که نوشیدنی ها همیشه در شرایط ایده آل خنک می شوند. هر نوشیدنی آماده سرو است و رضایت کامل را به مشتریان شما ارائه می دهد. و این تضمین کننده افزایش فروش شما به ازای هر مشتری خواهد بود.

واحدهای یخچال درب شیشه‌ای نوشیدنی‌های شما را کاملاً ذخیره و خنک می‌کنند و آنچه را که فروشگاه شما برای فروش در دسترس است به‌طور جذابی نشان می‌دهد. مهمتر از همه، واحدهای یخچال با نمایشگر عمودی شرایط ایده آل را حفظ می کنند و همه در یک قاب زیبا هستند.

مشتریان شما به اندازه های مختلف نمایشگرهای یخچال آبجو از نظر عرض، ارتفاع و عمق دسترسی خواهند داشت. بنابراین، انتخاب های مختلف از پرداخت ها و اندازه ها به شما اطمینان می دهد که هر نوع کسب و کاری تکمیل و تقویت می شود.