گلدان پلاستیکی مشکی گلخانه ای به عنوان ظرف غذای وزیر تهیه شد

گلدان ها و بسته های پلاستیکی را می توان بازیافت کرد آنها را دور نیندازید! پاییز زمان کاشت است.

برای پانسی ها، گیاهان چند ساله، درختان و درختچه ها، پاییز بهترین زمان برای کاشت در جنوب است. اما یک مشکل وجود دارد. تقریباً هر گیاهی که خریداری می کنید در یک گلدان پلاستیکی مشکی گلخانه ای قرار می گیرد.

بعد از اینکه گیاه در زمین قرار گرفت، در این فکر می مانید که با گلدان چه کار کنید. آن را فقط در محل دفن زباله نیندازید، جایی که به سی میلیون تن پلاستیکی که آمریکایی ها هر سال دور می ریزند، می پیوندد.

گزینه های بهتری هم هست! گلدان ها و سایر انواع پلاستیک را با بازیافت از محل دفن زباله دور نگه دارید.


بازیافت گلدان‌های پلاستیکی، بسته‌ها و آپارتمان‌هایی که گیاهان در آن رشد می‌کنند همیشه به سادگی بازیافت بطری‌های نوشابه و آب نیست. بطری های پلاستیکی نوشیدنی که با کد بازیافت 1 مشخص شده اند از پلاستیک PET ساخته شده اند که یکی از راحت ترین انواع پلاستیک بازیافتی است.

گلدان های مهد کودک و گلخانه از انواع دیگر پلاستیک، از جمله پلی اتیلن با چگالی بالا، معروف به HDPE و با کد بازیافت 2 ساخته شده اند. پلی پروپیلن با کد بازیافت 5 مشخص شده است.

پلی استایرن که با کد بازیافت 6 مشخص شده است. در حالی که هر برنامه بازیافت شهری و شهرستانی در منطقه ما پلاستیک PET یا کد 1 را می پذیرد، تعداد کمتری انواع پلاستیک هایی را که گلدان های گیاهی از آنها ساخته می شود، می پذیرند.

بررسی وب‌سایت‌های شهرستانی در منطقه ما نشان داد که شهرستان‌های نیو هانوفر و برانزویک پلاستیک‌هایی را می‌پذیرند که به وضوح با کدهای بازیافت یک تا هفت در مراکز رفاهی خود مشخص شده‌اند، در حالی که پندر فقط بطری‌های پلاستیکی با کد یک یا دو را می‌پذیرد.

اکثر شهرهای منطقه ما فقط بطری های پلاستیکی با کد بازیافت یک یا دو را می پذیرند، اگرچه شهر بورگاو و شهر ویلمینگتون هر دو انواع پلاستیکی یک تا هفت را می پذیرند.

اگر مطمئن نیستید که شهرداری شما کدام نوع پلاستیک را می پذیرد، وب سایت آنها را بررسی کنید یا با بخش خدمات عمومی محلی خود تماس بگیرید. اگر ظروف پلاستیکی شما به وضوح با کد بازیافت مشخص نشده اند یا اگر شهر یا شهرستان شما آنها را نمی پذیرد تسلیم نشوید، گزینه های محلی دیگری نیز وجود دارد.