گلدان پلاستیکی مستطیل خیلی بزرگی که شب ها نامرئی می شود

وقتی صحبت از داشتن یک خانه و باغ پر از گیاهان در گلدان پلاستیکی مستطیل خیلی بزرگ می شود، تقریباً هر کاری را می توان با پول بسیار کم در ازای کمی تلاش یا خلاقیت انجام داد. در موارد دیگر نحوه تهیه کمپوست در خانه، بوکاشی، هوموس و غیره را دیده ایم.

برای داشتن باغی با گیاهان دیدنی این بار، در EcologíaVerde، ما می‌خواهیم کاری ساده‌تر انجام دهیم و لمسی بدیع به مناطق شما با گیاهان می‌آورد. به خواندن ادامه دهید و یاد بگیرید که چگونه گلدان های بازیافتی را در خانه بسازید، تا نگهدارنده گلدان های اصلی و سرگرم کننده با کمترین پول داشته باشید.

این دومی به دلیل بسته بندی بسیاری از نوشابه های فعلی شناخته شده است. اشکال این ظروف این است که تنها 25.4 درصد برای بازیافت بازیافت می شود.

گلدان

این بدان معنی است که آنها یکی از بزرگترین آلاینده های محیط زیست هستند و به همین دلیل بیشترین استفاده را برای ساخت گلدان با بطری های پلاستیکی قابل بازیافت دارند.

بطری را با اندازه و شکل مورد نیاز خود انتخاب کنید. هر بطری پلاستیکی ، صرف نظر از شکل یا اندازه آن، به عنوان یک گلدان پلاستیکی بازیافتی عمل می کند ، اما همه آنها برای گیاهی که می خواهید داشته باشید مناسب نیستند. به خاطر داشته باشید که هر چه حجم بطری انتخاب شده کمتر باشد، گیاه کوچکتر می تواند از آن پشتیبانی کند.

اگر می خواهید گیاهی داشته باشید که رشد کمی دارد یا به آب بسیار کمی نیاز دارد، مانند ساکولنت ها یا کاکتوس ها، بطری های کم حجم ایده آل هستند . شما باید با یک فرم مناسب ضربه بزنید. حال، شکل یکی دیگر از عوامل مهم است. اگر بطری باریک یا بلند باشد ، برای گیاهان با ریشه های عمیق بهترین گزینه است. این نوع بطری ها برای گیاهانی که به رطوبت دائمی نیاز دارند نیز کار می کنند.