کیف چرم زنانه ای که موجب طلاق دو زوج یزدی شد

فرآیند تولیدکیف چرم زنانه شبیه به آنچه با استفاده از چرم گاو ساخته شده است، اما با الیاف آناناس ردپای کربن تا 60 درصد کاهش می یابد، زیرا لازم نیست با کروم، سرب یا سایر عناصری که آب، هوا و کف را آلوده می کنند بسوزانید.

خالق این ماده جولیو سزار آرانگو گیرالدو، دانشجوی طراحی صنعتی در پردیس پالمیرا دانشگاه ملی کلمبیا (UN) است که موفق به تولید چرم مقاوم و زیست محیطی شده است که در طراحی کیف های دستی گنجانده شده است.

الیاف آناناس که می تواند در کالاهای چرمی استفاده شود و آلودگی زیست محیطی را کاهش می دهد، به منظور به دست آوردن یک محصول جانبی با بهره گیری از باگاس انتخاب شد، «بقایای جامد حاصل از تولید آبمیوه»، منبعی که عموما دور ریخته می شود. دانش آموز را توضیح می دهد.

این دانشجوی دانشگاه می گوید: چرم گاو نیز حاصل ساخت فرآورده های جانبی مانند ژلاتین است، اما در این مورد می خواستم آن را با الیاف طبیعی یک میوه گرمسیری کشور درست کنم.

کیف

برای به دست آوردن این چرم ابتدا فرآیند خشک کردن و خرد کردن بقایای آن انجام شده و سپس رنگ آمیزی و پخته می شود. محصول به دست آمده با استفاده از استانداردهای فنی کلمبیا و مقایسه آن با چرم گاو ارزیابی می شود.

نتایج رضایت بخش است، زیرا کیفیت آن برابر با چرم است. از نظر مقاومت، چرم اکولوژیک به 0.35 نیوتن در مقایسه با چرم حیوانات که 12.5 نیوتن است می رسد. با این نتایج مشخص شد که استفاده از آن در کالاهای چرمی، صنایع دستی و تولید کفش قابل اجراست.

برای بیرون رفتن در شب
در اینجا کل مفهوم کیف پول تغییر می کند، برای بیرون رفتن به مهمانی بهتر است راحت باشید، به همین دلیل کیف پول های توصیه شده برای بیرون رفتن در شب کیف پول های پاکتی هستند، جایی که فقط آنچه لازم است جا می شود: اسناد، سلول. تلفن و آرایش، شما نیازی به بیشتر ندارید.

آنها دسته ندارند و در دست حمل می شوند و از آنجایی که برای شب هستند، رنگ های روشن ارزش آن را دارند، با روشن، ناودانی، جزئیات برجسته و جلب توجه می کنند.

گزینه دیگر می تواند یک کیف پول کوچک با یک بند کوچک از نوع زنجیره ای باشد، شکل ایده آل مستطیل است، بسیار زیباتر به نظر می رسد.