کیف زنانه مجلسی بزرگی که با تغییر دما تغییر رنگ میدهد

نسبت های کیف زنانه مجلسی بزرگ را ظریف و شیک نگه دارید، توصیه یک ویراستار مد این است: هر چه کیف به بدن نزدیک‌تر باشد و هر چه بیشتر روی بدن بنشیند، حجم و پری کمتری به بدن می‌افزاید.

فرقی نمی‌کند کیف جدیدتان شانه‌ای، کلاچ، کیف یا بند بلند باشد، مطمئن شوید که با یک “قطع” (طول بند از بالای شانه تا دهانه کیف) به خوبی زیر بازو قرار می‌گیرد. خیلی کم نیست کیسه باید بین شکم و لگن قرار گیرد، نه در سطح ران ها آویزان شود (حتی کیسه های کراس بادی، اگرچه کیسه ای که روی شکم می افتد می تواند استتار و ایمن باشد).

اکثر ما یک کیف تک سایز داریم که همه جا آن را حمل می کنیم و به سختی تمیز می کنیم. گاهی اوقات برای همه چیز به اندازه کافی بزرگ نیست (یا اندازه یا شکل مناسبی ندارد) و یک کیف دیگر برای حمل روزانه اضافه می کنیم.

کیف

ما خیلی چیزها را حمل می کنیم و کیفی را می زنیم که به شانه، پشت یا وضعیت بدنی ما کمکی نمی کند، البته به سبک و سیاق ما کمکی نمی کند. اینگونه باید از نو شروع کنید:

کیف فعلی خود را با تمام محتویات آن وزن کنید. با آن و سپس بدون آن روی ترازو بایستید. آیا متوجه نشدید که وزن یک توپ بولینگ را حمل می کنید؟ دو کیسه را همزمان حمل کنید (همانطور که بسیاری از ما انجام می دهیم) و مشکل دو برابر است.

این یک تمرین نیست، بلکه یک خطر برای سلامتی است که می تواند به وضعیت و تقارن بدن شما آسیب برساند و باعث درد گردن، کمر و شانه و حتی سردرد شود. بیایید سعی کنیم یک “کیف ایده آل” جدید پیدا کنیم که برای نیازهای ما و بدن ما کار کند.

همه چیز را بیرون بیاورید. تمام محتویات کیف را روی تخت قرار دهید. به یاد دارید زمانی که همه چیز را به همراه داشتید کلید، تلفن همراه، کیف پولتان، یک عینک آفتابی جذاب ، یک باندانا، نعناع و رژ لب بود؟ خب، تو هنوز مری پاپینز نیستی.