کاربرد لنت ترمز امکو سمند در صنعت ساعت سازی

علاوه بر کلاسیک ها، بسته به متریال و بودجه، لنت ترمز امکو سمند مختلفی نیز وجود دارد. اینها مهمترین آنها هستند:

نیمه فلزی: این لنت های ترمز حاوی مخلوطی از 30 تا 65 درصد فلز هستند، بنابراین معمولاً بسیار بادوام هستند و گرما را به طور موثر انتقال می دهند.
سرامیک: همانطور که از نام آن پیداست، این لنت ها از الیاف سرامیکی و قطعات ریز فلز ساخته شده اند. ترکیبی که آنها را به پیکاپ های ساکت تری تبدیل می کند، اگرچه قیمت آنها در مقایسه با سایرین افزایش می یابد.
NAO فلزی کم: شبیه به لنت‌های ترمز ارگانیک ، لنت‌هایی که در اینجا با آن‌ها سروکار داریم حاوی درصد فلزی حداکثر 30 درصد هستند، علی‌رغم وجود گرد و غبار و صدا، ترمز مطلوبی را فراهم می‌کنند.
لنت های ترمز متحدان ضروری در هر وسیله نقلیه ای هستند، بنابراین در بررسی وضعیت آنها و شرط بندی بر روی بهترین ها تردید نکنید. علامتی که به شما کمک می کند بدانید موتورسیکلت شما نیاز به تعویض لنت ترمز دارد این است که صدایی در اثر برخورد لنت با دیسک وجود دارد.

لنت

این صدایی است که هر بار که ترمز می کنید ظاهر می شود و قبلا وجود نداشت.توصیه می کنیم تقریباً هر 10000 یا 15000 کیلومتر لنت های ترمز موتورسیکلت را بررسی کنید. فراموش نکنید که آنها بخش مهمی از سیستم ترمز خودروی شما هستند و اگر به خوبی کار نکنند، ایمنی خود را در معرض خطر جدی قرار می دهید.

همانطور که می گوییم، تعویض لنت ترمز موتورسیکلت بخشی از بررسی های دوره ای است که باید در مورد وسیله نقلیه خود انجام دهید. این مقاله را بخوانید که در آن موارد دیگری را که باید برای نگهداری خوب موتورسیکلت در نظر بگیرید را توضیح می دهیم .

اگر می خواهید مقالات بیشتری مشابه با زمان تعویض لنت ترمز موتورسیکلت بخوانید , توصیه می کنیم وارد دسته بندی تعمیر و نگهداری موتور سیکلت شوید.