پيرزني با سس گلوریا سبز کوچک خودكشي كرد

چندین یافته از این مطالعه به دست می آید.

اولاً، طعم، طعم و لذت جنبه های مهم مصرف غذا برای افراد مسن بود و سس گلوریا سبز کوچک و چاشنی ها برای افزودن طعم و لذت شناخته شدند.

ثانیا، مراقبت از سلامتی و مصرف یک رژیم غذایی سالم نیز مهم بود، اما سس ها و چاشنی ها به یک رژیم غذایی سالم کمک نمی کنند.

ثالثاً، استفاده از سس و چاشنی در نمونه بسیار متنوع بود و تشخیص تفاوت‌های فردی کلیدی در نظر گرفته شد.

در رابطه با طعم، طعم و لذت، نمونه ما موافقت کرد که برای آنها مهم است که غذاهای خوش طعم و دلپذیر را مصرف کنند و سس‌ها و چاشنی‌ها می‌توانند به غذاها طعم دهند و غذاها را دلپذیرتر کنند.

دلایل استفاده از سس‌ها و چاشنی‌ها عمدتاً حول محور «تقویت وعده‌های غذایی» است: سس‌ها و چاشنی‌ها می‌توانند طعم، بو و/یا طعم غذا را تقویت، افزایش یا بهبود بخشند. می تواند منجر به تنوع و بهبود بافت یا قابلیت هضم شود.

سس

و می تواند منجر به لذت بیشتر از عمل پخت و پز و همچنین خوردن شود. ترجیحات طعم و مزه قبلاً به طور مکرر در افراد مسن دیده شده است، همانطور که استفاده از طعم‌ها برای افزایش لذت به دست آمده از غذاها و غذا خوردن وجود دارد.

علاوه بر این، ارزش طعم‌های افزوده شده برای تقویت وعده‌های غذایی ممکن است برای افراد مسن‌تر بالا باشد، به دلیل تلفات حسی شیمیایی که می‌تواند بر این جمعیت تأثیر بگذارد. افزودن طعم‌ها همچنین تنوع طعم‌ها را در یک تجربه غذا خوردن افزایش می‌دهد و احتمالاً مصرف غذا را نیز افزایش می‌دهد.

برخی از محققان پیشنهاد کرده‌اند که این تنوع افزایش‌یافته ممکن است برای مصرف غذا مهم‌تر از افزودن طعم به خودی باشد – پیشنهادی که ممکن است عدم وجود فواید را در مطالعاتی که فقط از افزایش طعم استفاده می‌کنند توضیح دهد. همچنین گزارش شده است که برخی از اقلام خوش طعم باعث تغییر بافت و بهبود قابلیت هضم غذاها می شوند و ممکن است بر اثرات نامطلوب مربوط به مشکلات جویدن و بلع غلبه کنند.