پسری با لوله پلیکا صبا دوستش را به قتل رسانید

مواد پلاستیکی لوله پلیکا صبا را در آزمایشگاه‌های مستقل و در محل NSF ارزیابی و تأیید کنید تا نیازهای آمریکای شمالی و بین‌المللی را برآورده کند.
از طریق ایمیل به اشتراک بگذاریدگلوله های پلاستیکی آبی. ما خدمات تست و صدور گواهینامه را به تولید کنندگان مواد و مواد پلاستیکی لوله کشی طراحی شده برای لوله، اتصالات، شیرها و سایر کاربردهای نهایی ارائه می دهیم.

ما مواد پلاستیکی را در آزمایشگاه‌های خود آزمایش می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها با کدهای لوله‌کشی ایالات متحده و کانادا و الزامات قانونی مطابقت دارند.

ما همچنین خدمات ارزیابی را برای تامین کنندگان بین المللی ارائه می دهیم که می خواهند مطابقت خود را با استانداردهای بین المللی نشان دهند یا به بازارهای آمریکای شمالی گسترش یابند.

لوله

NSF به عنوان ارائه دهنده پیشرو تست و صدور گواهینامه در صنعت پلاستیک، می تواند شما را از طریق این فرآیند سخت راهنمایی کند. تخصص ما در استانداردهای لوله کشی در سراسر جهان است و می تواند به شما کمک کند تا به راحتی در بازارهای بین المللی گسترش پیدا کنید.

گواهی مواد پلاستیکی مطابق با استاندارد NSF در هر دو استاندارد تخصص ارائه می دهد که حداقل اثرات فیزیکی، سلامتی و الزامات عملکردی را برای اجزای سیستم لوله کشی پلاستیکی و مواد مرتبط ایجاد می کند.

استاندارد NSF/ANSI/CAN 61 حداقل الزامات اثر بهداشتی را برای مواد پلاستیکی مورد استفاده در محصولات سیستم توزیع آب ایجاد می کند.

تجزیه و تحلیل نوع مواد و مواد. ما طیف گسترده ای از مواد و مواد پلاستیکی را آزمایش و تأیید می کنیم، از جمله: پی وی سیT مواد و افزودنی های مورد استفاده در ساخت لوله پی وی سی مانند رزین، تثبیت کننده ها، موم ها، رنگ ها، مواد کمکی پردازش، کربنات کلسیم، استئارات کلسیم و دی اکسید تیتانیوم.

NSF به عنوان تنها ارائه دهنده گواهینامه مستقل و شخص ثالث با ماموریت ارتقای سلامت و ایمنی عمومی، شرکتی متعهد به کیفیت برند است. تولیدکنندگان معتبر گزارش‌های دقیق تست NSF را دریافت می‌کنند که تایید مستقل عملکرد محصول را نشان می‌دهد. با استفاده اضافی از علامت گواهینامه NSF، به کاربران نهایی و تنظیم کننده ها در مورد محصولات شما آرامش خاطر می دهد.