پسری با ظروف پلاستیکی چند تکه برای خود خانه ای پلاستیکی ساخت

ظروف پلاستیکی چند تکه برای جابجایی و نگهداری مواد غذایی در آشپزخانه ضروری است. معمولاً بعد از هر وعده غذایی، معمولاً انواع و اقسام غذاها باقی می ماند که طبق معمول بعداً ذخیره و استفاده می شود.

به طور معمول، مردم یک قفسه در خانه دارند که فقط به این نوع ظروف اختصاص داده شده است. در میان آنها اشکال، مارک ها، اندازه ها و مواد مختلف وجود دارد. بیشتر آنها معمولا پلاستیکی و بقیه شیشه ای هستند . اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کدام یک از اینها برای نگهداری و جابجایی غذا راحت تر است؟

معمولا از شیشه های شیشه ای برای مربا و ترشی و از شیشه های پلاستیکی برای نگهداری باقی مانده برنج یا سالاد استفاده می شود. آیا واقعاً قانونی برای تعیین زمان استفاده از هر یک وجود دارد؟ آره.

ظروف

به عنوان یک قاعده کلی، توصیه می شود فقط از ظروف شیشه ای استفاده کنید، اگرچه شرایط خاصی وجود دارد که در آن پلاستیک حرف اول را می زند. این ماده مقاوم است که الزامات لازم برای نگهداری ایمن و سالم غذا را برآورده می کند.

حقیقت این است که اولین دلیلی که چرا شیشه باید مورد شماره یک هر آشپزی باشد، بازیافت است. کوزه های ساخته شده از این ماده به مراتب بیشتر از شیشه های پلاستیکی قابل استفاده مجدد هستند. ممکن است به یاد داشته باشید که این ماده به مرور زمان فرسوده می شود، بدشکل می شود، لکه می شود و در مواقعی بوهای ناخواسته ای ایجاد می شود که حذف آنها تقریبا غیرممکن است.

از طرفی شیشه های شیشه ای با وجود اینکه خطر شکستگی دارند، معمولا دوام بیشتری دارند و دچار این مشکلات نمی شوند. علاوه بر این، آنها به طور گسترده ای در برابر گرما مقاوم هستند.

شیشه یک ماده بی اثر در نظر گرفته می شود، بنابراین محیط زیست را آلوده نمی کند. توسط اجسام نوک تیز سوراخ نمی شود و به خوبی با تغییرات دما سازگار می شود. برعکس پلاستیک که حاوی عناصر سمی مانند سرب یا کلر است. علاوه بر این، می‌تواند با چاقو یا قیچی آسیب ببیند و مواد سرطان‌زایی به نام دی‌اکسیژن آزاد می‌کند.