پسری با تکثیر گیاه آپارتمانی شفلرا میلیاردر شد

مراقبت از گیاه آپارتمانی شفلرا در پاییز و زمستان چگونه است. سعی کنید دمای آن را نزدیک به 15 درجه سانتیگراد نگه دارید و گیاه را در مکانی روشن، اما در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

گیاه را نیز در سایه قرار ندهید، زیرا از آن برای نور فراوان اما پراکنده استفاده می شود. آبیاری را در طول زمستان ادامه دهید تا کمپوست فقط مرطوب بماند، و گاهی اوقات شاخ و برگ را با آب غبارآلود کنید و تهویه خوبی ایجاد کنید، اما از هوای سرد اجتناب کنید.

ملحفه های خود را تمیز نگه دارید. اقداماتی که هنگام مراقبت از گیاهان در زمستان مشاهده می شود، برای سلامت صحیح آنها باید برگها را تمیز کرد. مهم است که به یاد داشته باشید که گیاهان از آنها نور را جذب کنند، بنابراین در مورد شفلرا توصیه می شود که برگ های آن را حفظ کنید.

اگر می‌توانیم با یک پارچه می‌توانیم راحت‌تر باشیم، اما همیشه بهتر است از گیاهان دارویی با آب گرم اسپری پاک کنیم . به این ترتیب ما به هیدراتاسیون محیطی مورد نیاز آن نیز کمک خواهد کرد.

گیاه

به عفت شفلرا توجه زیادی داشته باشید، اگر مراقبت از شفلرا را به طور کامل دنبال کنیم، صراحتاً به ندرت ممکن است مورد حمله یک آفت قرار گیرد. با این حال، اگر گیاه در شرایط عالی نباشد، می‌تواند هدف برخی از رایج‌ترین آفات باشد : شپشک پنبه‌ای، کنه قرمز عنکبوتی یا شته که حضور آن روی گیاه با قارچ پررنگ همراه است.
یک حشره کش همه کاره به ما کمک می کند آفات مختلف را دور نگه داریم. ویژگی های این را در فروشگاه آنلاین ما کشف کنید.د علاوه بر این، و اگر در آبیاری زیاده روی کنیم، باعث ظهور قارچ ها خواهیم شد.

و با این مراقبت های ساده از شفلرا می توانیم از مزایای آن بهره مند شویم: برگ های ضخیم و رنگارنگ آن. و شخصیت آن به عنوان یک گیاه زینتی است که می تواند بدون نیاز به مراقبت بیش از حد، یک نقطه گرمسیری در دکوراسیون خانه ما قرار دهد. یک گیاه سرپوشیده مناسب برای هر محیطی و مناسب برای هر طبیعت دوست.