پسري با خوردن فندق با پوست توانست در يك هفته ٢٠كيلو وزن كم كند

گردو، بادام،  فندق با پوست 1401، بادام زمینی و غیره همه آجیل ها فواید بی نهایتی برای سلامتی دارند و مصرف آنها در حد اعتدال بسیار مناسب است، به جز کسانی که به این غذاها حساسیت دارند.

یکی از رایج ترین و پرمصرف ترین میوه های فندق است و به همین دلیل در OneHowTo می خواهیم به طور مفصل توضیح دهیم که فندق چه خواصی دارد.
فندق یکی از پرمصرف ترین آجیل هاست و با وجود منشأ آن از قاره آسیا، در حال حاضر در سراسر جهان کشت می شود. به این ترتیب کشورهای اصلی تولیدکننده این میوه خشک به ترتیب ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و آمریکا هستند.

فندق

و این است که خواص مفید زیادی وجود دارد که فندق ارائه می دهد و بنابراین، مناسب است که آنها را در هر رژیم غذایی متعادلی ، اعم از مصرف آن به صورت خام، برشته یا به عنوان یک ماده در تهیه انواع دستور العمل ها، گنجانید.

با این حال، قبل از هر چیز باید توجه داشت که فندق دارای محتوای کالری بالایی است ، بنابراین باید در مصرف آن متعادل باشد. به این ترتیب، یکی از اصلی ترین فواید شناخته شده فندق، سهم آن از اسیدهای چرب تک غیراشباع است که بر خلاف سایر چربی ها برای سلامتی مفید هستند و می توانند به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید کمک کنند.

به همین دلیل و مقدار قابل توجهی آرژنین موجود در آن، میوه ای است که به پیشگیری از بیماری ها و مشکلات قلبی عروقی کمک می کند.

فندق همچنین سرشار از ویتامین E است، یک ماده مغذی که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود برجسته است ، به همین دلیل است که برای جلوگیری از پیری زودرس سلول ها بسیار توصیه می شود. به همین ترتیب، ویتامین E این توانایی را دارد که رادیکال های آزاد را که باعث بیماری های متعددی می شوند، از بین ببرد، به همین دلیل به آن “ویتامین زندگی و جوانی” می گویند.