پدری با بیل مکانیکی کوماتسو 8000 همه خانواده خود را دفن کرد

بیل مکانیکی کوماتسو 8000 کاترپیلار از برند ژاپنی – قوی ترین نمونه در بین مدل های تولید شده توسط این شرکت. وزن آن حدود 722 تن است و مجهز به سطل عظیمی با ظرفیت حدود 42 متر مکعب است. دو موتور دیزل قدرتمند (کل نیروی رانش – 4 هزار اسب بخار) عملکرد مورد نیاز مدل را فراهم می کند.

به لطف ویژگی های کاترپیلارهای زیرین، بیل مکانیکی Komatsu PC8000-6 با قابلیت مانور رشک برانگیز و اجرای روان متمایز می شود. سرعت متوسط ​​این غول حتی در مسیرهای به خوبی حفظ شده از 2.4 کیلومتر در ساعت تجاوز نمی کند که با توجه به اندازه و وزن آن اصلاً تعجب آور نیست.

مکان نهم در رتبه بندی توسط بیل مکانیکی H740OS (آلمان) اشغال شده است که در سال 1999 برای مشتری از کانادا ساخته شده است.

هدف آن توسعه سنگ های ساینده در شرایط عملیاتی شدید است. در مقایسه با مدل های دیگر، بدنه این نمونه کمی پهن تر است و وزن آن به 744 تن می رسد.

بیل

مکانیزم غول پیکر هیدرولیکی مجهز به دو موتور است که قدرت تخمینی هر یک از آنها حدود 2 هزار لیتر است. با. توانایی حرکت در مسیر به شما امکان می دهد با اطمینان روی خاک های شنی ناپایدار و ناپایدار کار کنید. ابزار کار اصلی غول بیل مکانیکی یک سطل با دسته عریض است که می تواند تا 40 متر مکعب ماسه را در خود جای دهد.

نمونه ای از بیل مکانیکی Liebherr R9800 (آلمان) با افزایش بهره وری، قدرت مانور خوب و توانایی کار در شرایط شدید مشخص می شود. این موتور توسط 2 موتور V شکل با قدرت اعلام شده 4000 اسب بخار هدایت می شود.

سایر ویژگی های این واحد در زیر ذکر شده است:

• وزن غول به 800 تن می رسد و برای حرکت ایمن آن در اطراف معدن از شاسی کاترپیلار عریض استفاده شده است.
• یک سطل بیل مکانیکی عظیم با ظرفیت تا 47.5 متر مکعب و هیدرولیک قدرتمند به شما امکان می دهد سرعت توسعه و حمل سنگ را افزایش دهید و حداقل زمان را برای این عملیات صرف کنید.
• بیل مکانیکی قادر است حدود 3 روز بدون سوخت گیری کار کند.

در مدت زمان مشخص شده، موتور آن تا 20 هزار لیتر سوخت دیزل مصرف می کند.