لوله پلی اتیلن 2 اینچ کشاورزی که موجب مرگ مار غول آسا شد

لوله پلی اتیلن 2 اینچ کشاورزی برای استفاده برای هیدروپونیک در باغبانی یا برای کنترل هیدرولیک در نظر گرفته شده اند. این میکروتیوب معمولاً با قطر انعطاف پذیر 5x3mm یا 6x4mm برای استفاده در گلدان ها، باغ ها، گلخانه ها ، هیدروپونیک و غیره توزیع می شود.

و 6x4mm یا 8x6mm، سفت تر، برای استفاده در شیرهای هیدرولیک . با توجه به ابعاد آن معمولاً به صورت کلاف توزیع می شود.آنها برای تخلیه فاضلاب در مقیاس بزرگ و آب باران طراحی شده اند.

آنها بدون فشار کار می کنند و اتصال آنها به وسیله یک مفصل الاستیک است. استفاده از آن عمدتاً برای کانال کشی خندق ها، رودخانه ها، تقاطع های جاده ای یا جاده های روستایی در نظر گرفته شده است.

خواص منحصر به فرد لوله پلی اتیلن در مقایسه با انواع دیگر لوله ها باعث شده است که در شبکه های انتقال کود ، سموم کشاورزی و توزیع آب ، ارجحیت بیشتری داشته باشد.

کسر هزینه های مربوط به نصب، سیستم های شناورسازی و مدیریت آبیاری. سرعت ، حجم و فشار انتقال آب سالم به محصولات کشاورزی را به صورت کاملا کنترل شده افزایش می دهد.

لوله

نشت آب را در مقایسه با سایر سیستم های لوله کشی سنتی کاهش می دهد. راندمان تجهیزات آبیاری را افزایش می دهد. هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم آبیاری را کاهش می دهد .

گروه اقتصادی مرجع در پرو در بخش لوله ، شیرآلات و اتصالات با 30 سال عرضه به شرکت های معدنی ، کشاورزی ، صنعتی ، سخت افزاری ، بهداشتی و ساختمانی .

لوله پلی اتیلن کشاورزی (PE32)، آنهایی هستند که برای تأسیسات کشاورزی ، هم در باغداری و هم در کشاورزی به طور کلی استفاده می شوند. این لوله با نام PE32 شناخته می شود و با چگالی کم تولید می شود.

با توجه به این ویژگی، اتصالات لوله با استفاده از اتصالات پلی پروپیلن توسط اتصال فشاری مکانیکی ساخته می شود. بسته به ضخامت دیواره آنها، آنها می توانند فشارهای مختلف آب را که در اتمسفر اندازه گیری می شود، تحمل کنند.

آنها پر استفاده ترین لوله ها در کشاورزی هستند، عمدتاً برای شبکه ثانویه ، زیرا قطره چکان ها را حمل می کنند، هر دو روی آن سوراخ شده یا هر فاصله معینی در داخل آن یکپارچه شده اند.