شخصی با چای احمد 25 عددی توانست سرطان خود را درمان کند

عواملی مانند بهبود سنتز اسیدهای چرب، اثر کافئین به طور طبیعی موجود در چای احمد 25 عددی یا محتوای بالای اسید گالیک در چای قرمز، آن را به یک راه حل موثر برای کمک به کاهش وزن تبدیل می کند.

این مقاله در مورد اثرات لاغری چای قرمز حاوی تمام اطلاعات ضروری در این زمینه است. علائم پوکی استخوان را بهبود می بخشد. مطالعات متعددی وجود دارد که مزایای مصرف چای (از هر نوع) را برای کاهش خطر پوکی استخوان و کاهش اثرات آن اثبات می کند.

مصرف طولانی مدت چای باعث افزایش استحکام استخوان ها و کاهش خطر شکستگی می شود.

اگر به طور خاص در مورد چای قرمز صحبت کنیم، این مطالعه توسط دانشگاه کشاورزی یوننان بر روی حیوانات و در شرایط آزمایشگاهی به این نتیجه رسید که چای قرمز به ویژه در کاهش پوکی استخوان موثر است.

در برابر بیماری های عصبی محافظت می کند. مصرف چای به عنوان یک درمان مکمل طبیعی برای بیماری های عصبی در نظر گرفته می شود. مطالعات اپیدمیولوژیک مختلف مانند مطالعه دانشگاه ژجیانگ ارتباط بین مصرف چای و کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را ایجاد کرده است.

چای

چای قرمز حاوی ترکیبات بیولوژیکی است که از بیان انتقال دهنده های عصبی مانند گلوتامات جلوگیری می کند که بیش از حد سمی هستند و باعث مرگ نورون ها می شوند. بنابراین، این مطالعه از دانشگاه جیلین ، pu-erh را به عنوان یک عامل محافظت کننده عصبی طبیعی تعریف می کند.

ضد التهاب است. چای قرمز دارای اثرات ضد التهابی قوی است. به لطف آنها، فرآیندهای التهابی مزمن تصلب شرایین (شرایطی که در آن پلاک های تشکیل شده از چربی، کلسترول و کلسیم در شریان ها تجمع می یابد) را بهبود می بخشد.

اسید اوریک را کاهش می دهد. تیمی از آکادمی علوم کشاورزی گوانگدونگ اثرات مصرف تخمیر شده puerh را بر روی حیوانات مطالعه کردند. چای قرمز به طور قابل توجهی سطح اسید اوریک را کاهش داد.

آنتی اکسیدان است. چای قرمز مانند بقیه اعضای خانواده چای دارای قدرت آنتی اکسیدانی بالایی است. در واقع، فرآیند تخمیر چای قرمز اغلب باعث می شود که غلظت آنتی اکسیدان بیشتر از سایر چای های تخمیر نشده باشد.