سیم مفتول ظرفشویی که موجب لطافت پوست دست می شود

تمیز کردن ظروف با دست و با سیم مفتول ظرفشویی در منزل یا محل کار را می توان با انجام مراحل زیر به راحتی انجام داد.

باید ظروف را برای تمیز کردن آماده کنید. و این بدان معنی است که شما باید مواد غذایی باقیمانده را بیرون بیاورید تا بتوانید به راحتی آنها را در سینک بشویید. و شما می خواهید مطمئن شوید که هنگام شروع شستشو، ذرات بزرگ غذا به داخل فاضلاب سینک راه پیدا نکنند.

بنابراین باید مطمئن شوید که از دستمال کاغذی برای تمیز کردن بقایای ظروف، فنجان ها، قابلمه ها و تابه ها در سطل زباله مناسب قبل از قرار دادن آنها در سینک استفاده کنید.

حالا باید سینک را با آب داغ پر کنید و سپس مقداری از مواد شوینده ضد باکتری ظرفشویی بریزید تا بتوانید قبل از شروع تمیز کردن ظروف را خیس کنید. من صابون و مواد شوینده مایع ظرفشویی را ترجیح می دهم زیرا به راحتی در آب حل می شوند تا تمیز کردن سریع انجام شود. با خیساندن ظروف در آب گرم ضد باکتری، می توانید مطمئن باشید که به ضدعفونی کردن ظروف شما کمک می کند.

سیم

می‌خواهید از استفاده بیش از حد مواد شوینده خودداری کنید، زیرا می‌تواند منجر به کف زیاد شود و این امر می‌تواند شستشوی مواد شوینده اضافی را از ظروف دشوار کند.

اکنون جایی است که باید بشقاب‌ها، قابلمه‌ها، تابه‌ها، فنجان‌ها، چاقوها، قاشق‌ها، چنگال‌ها و همه وسایل دیگری را که در سینک دارید تمیز کنید. بهتر است آنها را بر اساس آن بشویید.

می توانید با بشقاب ها، نعلبکی ها و آنهایی که به راحتی پاک می شوند شروع کنید. پس از اتمام، می توانید قابلمه ها و ماهیتابه ها را از سر راه بردارید. قاشق‌ها، چاقوها و چنگال‌ها که در پایین سینک شنا می‌کنند، می‌توانند زمانی که همه چیز از سر راهتان خارج شده باشد، آخرالزمان باشند.

اگر با تمیز کردن ظروف خود مشکلی ندارید یا از یک اسکرابر ظرفشویی استفاده می کنید که کمی فاصله بین ظروف و دستان شما ایجاد می کند، می توانید از اسفنج ظرفشویی استفاده کنید. با این حال، برای پاک کردن قاشق ها و چاقوها به یک اسفنج نیاز دارید، خواه روی چوب باشد یا نه.