سرکه قرمز بیژن موجب افزایش هورمون شادی آور می شود

سرکه قرمز بیژن و سرکه سفید نه تنها برای پخت و پز، بلکه در اطراف خانه نیز کاربرد فراوانی دارند.

سرکه از سرکه قرمز و سفید5000 سال قبل از میلاد وجود داشته است سازمان غذا و دارو (FDA) سرکه را به عنوان محصولی تعریف می کند که در هر 100 میلی لیتر حداقل چهار گرم اسید استیک داشته باشد.

طعم ترش سرکه ناشی از اسید استیک موجود در آن است. همچنین اعتقاد بر این است که برخی از مزایای سرکه برای سلامتی، مانند فواید سلامت قلب – از جمله فشار خون بالا، و کمک به کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 است.

افراد مبتلا به دیابت نوع 2 نسبت به انسولین مقاومت دارند که باعث می شود سطح قند خون آنها بالا باشد. نتایج یک مطالعه تحقیقاتی دانشگاه ایالتی آریزونا در سال 2010 که توسط دکتر کارول جانستون انجام شد ، گزارش داد که “مطالعات نشان می دهد که سرکه رژیمی ممکن است توانایی بدن برای جذب کلسیم استخوان ساز را افزایش دهد.”

سرکه

برنامه افزودنی دانشگاه ایالتی میشیگان یادآوری می کند که قبل از استفاده از سرکه برای مصرف رژیم غذایی، مهم است که با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید.

از نقطه نظر تغذیه ، سرکه قرمز کالری، چربی، سدیم و کربوهیدرات کمی دارد و بسیاری از آنها فاقد گلوتن هستند.

برای سم زدایی و نرم کردن پوست، ترکیب کنید و به حمام کامل اضافه کنید: دو قاشق غذاخوری سرکه سیب، نصف فنجان نمک دریا، یک فنجان نمک اپسون، سه اونس روغن اسطوخودوس.
با یک گلوله پنبه ای اشباع شده روی پوست سر بکشید تا مدل های موی قومیتی مانند موی dreadlock، پیچش، قیطان و سایر مدل های موی ظریف و پیچیده را تمیز کنید. روی قسمت ها به پوست سر بمالید و سپس با آب ولرم بشویید. لانولین خالص را به مو اضافه کنید، حوله را ببندید.
آفتاب سوختگی را درمان می کند. روی پنبه رقیق کنید و برای تونر صورت استفاده کنید. سرکه سفید کاربردهای مختلفی در خانه دارد، از پخت و پز گرفته تا تمیز کردن و استفاده در فضای باز.