ربات اسباب بازی ارزان دلیل بهبود کودکان سرطانی اعلام شد

ربات اسباب بازی ارزان برای کودکان دارای طراحی جالب و همچنین سرگرم کننده با یک جفت چشم LED، بازوهای قابل تنظیم است که عملکردهای مختلفی از جمله صدا، موسیقی و حرکت را ارائه می دهد که گویی یک ماشین کنترل از راه دور است.

اسباب بازی هایی که بر رشد زبان کودک تاثیر می گذارند. اسباب بازی ها نقش مهمی در رشد کودک دارند. آنها نه تنها فانتزی و خلاقیت را تحریک می کنند، بلکه می توانند رشد مهارت هایی مانند توجه، تفکر و زبان را نیز تقویت کنند.

با این حال، همه اسباب بازی ها پتانسیل آموزشی یکسانی ندارند. برخی حتی می توانند معکوس باشند و به جای تحریک رشد کودک، در نهایت آن را محدود می کنند.

به عنوان مثال، رشد زبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا بر موفقیت کودک در خواندن و نوشتن تأثیر می گذارد و همچنین سازگاری او با محیط اجتماعی را آسان تر می کند. با این حال، مطالعه‌ای که در دانشگاه آریزونا شمالی انجام شد، نشان داد که برخی از اسباب‌بازی‌هایی که به‌عنوان آموزشی به بازار عرضه می‌شوند، در واقع اثر معکوس دارند و در نهایت به رشد زبانی کودکان آسیب می‌رسانند.

اسباب بازی

ارتباط والدین و کودک در طول بازی برای رشد زبان ضروری است. مطالعه مورد نظر با 26 جفت والدین و کودکان بین 10 تا 16 ماه انجام شد. محقق جلسات بازی با اسباب بازی های الکترونیکی، اسباب بازی های سنتی و کتاب را به مدت 15 دقیقه به مدت سه روز در خانه مشاهده کرد.

هوش مصنوعی یادگیری عمیق به Miko 3 اجازه می دهد تا کودک و تمام سوالات بزرگ او را درک کند و به آنها پاسخ دهد و در عین حال یادگیری و ایجاد شخصیت سالم را در کودک ایجاد کند.

اسباب بازی های تکنولوژیکی علاوه بر این، گزینه های رنگی زیادی دارد، بنابراین مطمئناً یکی از آنها به کودک شما می رسد.
آنها از آمازون توضیح می‌دهند : «مجهز به یک ماشین هوش هیجانی، Miko 3 خلق و خوی کودک را شناسایی، جمع‌آوری و به یاد می‌آورد، با هر تعامل رشد می‌کند. مجهز به دوربین HD با زاویه باز و سنسورهای با تکنولوژی بالا برای نقشه‌برداری فاصله و لبه‌ها و حرکت» . .

انرژی این ربات توسط یک باتری لیتیومی قابل شارژ 500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که شارژ کامل آن 120 دقیقه طول می کشد و می تواند 100 دقیقه کار کند. کنترل از راه دور با 2 باتری قلمی کار می کند.