دختری تابلو برق روکار فلزی منزلش را به نیازمندی هدیه کرد

IGA کلید اتوماتیک عمومی عنصری است که در تابلو برق روکار فلزی مدرن گنجانده شده است و ماموریت آن قطع برق کل خانه در صورت اتصال کوتاه یا غلبه بر برق اضافی است زیرا تجهیزات زیادی را روشن کرده ایم.

همچنین اطمینان حاصل می کند که ما از حداکثر توانی که تاسیسات ما قادر به پشتیبانی است تجاوز نمی کنیم، حتی اگر قدرت بالاتری را با شرکت برق قرارداده باشیم.

به عنوان مثال، ما می‌توانیم 10 کیلو وات را با توزیع‌کننده قرارداد کنیم، اما سیم‌کشی ما نمی‌تواند بیش از 5 یا 6 کیلو وات را پشتیبانی کند. IGA تضمین می کند که در استفاده روزانه از آن 6 کیلو وات تجاوز نمی کنیم. اگر در هر زمان ID ظاهر شد، به این دلیل است که به دلیل برخی ناهنجاری‌ها در نصب یا دستگاه معیوب ، جریانی به زمین نشت کرده است .

تابلو
وسایل و وسایلی که بیشترین مصرف انرژی را در خانه دارند: راهنمای صرفه جویی با قبض جدید برق
PCS: محافظ برق از دستگاه های الکتریکی محافظت می کند و از آسیب دیدن آنها در اثر نوسانات یا افزایش ولتاژ ناشی از هر دلیلی مانند رعد و برق در هنگام طوفان جلوگیری می کند و جریان را به زمین می فرستد تا از این آسیب جلوگیری کند.

دیفرانسیل ها PIA: سوئیچ های اتوماتیک کوچک از هر یک از مدارهای داخلی در بخش های مختلف خانه محافظت می کنند. آنها به طور جداگانه ورود برق به مدارهای مختلف خانه را کنترل می کنند و معمولاً یکی برای روشنایی، دیگری برای دوشاخه های پرقدرت، چند تا برای دوشاخه های کم مصرف و غیره وجود دارد. با مقادیر توان پشتیبانی شده مختلف که بین 10A، 16A، 20A و 25A متفاوت است.

آنها همیشه با هم هستند، به شکل مجموعه ای از اهرم های مغناطیسی گرمازا کوچک که در صورت تشخیص مصرف بیش از حد برق در یک قسمت از خانه فعال می شوند. به این ترتیب فقط آن منطقه بدون برق می ماند اما بقیه خانه نه.