تشک مسافرتی خوشخوابی که موجب افزایش قد می شود

برای یافتن تشک مسافرتی خوشخواب برای افراد سنگین وزن به کمک نیاز دارید؟ راهنمای من در مورد بهترین تشک برای افراد سنگین را بررسی کنید.

اکنون که برخی از مهم ترین عواملی را که باید در هنگام خرید تشک جدید در نظر بگیرید را بررسی کردیم، زمان آن رسیده است که دقیقاً نوع تختی را که نیاز دارید، در نظر بگیرید. در زیر، من قصد دارم شما را با محبوب ترین گزینه ها آشنا کنم. من شرح خواهم داد که آنها چه هستند، چه احساسی دارند، و چه کسی ممکن است بیشتر از همه دوست داشته باشد.

تشک های مموری فوم عمدتاً با مموری فوم ساخته می شوند، ماده ای که به دلیل پاسخ آهسته به فشار و آغوش کانتورینگ عمیق شناخته شده است. بنابراین، آنها مقدار زیادی از فشار را در نقاط حساس مانند شانه ها، باسن و کمر کاهش می دهند.

یک نکته کوچک در مورد مواد متراکم این است که تمایل دارد گرمای بدن را به دام بیندازد و جذب کند . این می تواند یک مشکل بزرگ برای افرادی باشد که به طور طبیعی گرم می خوابند. اما امروزه، اکثر برندها با تزریق مواد مموری فوم خود با عوامل خنک کننده مانند مس، ژل یا گرافیت، این مشکل مزاحم را دور می زنند.

تشک

بهترین برای: به نظر من، مموری فوم برای کسانی که می‌خوابند، بهتر است که بیشتر احساس «در» تشک خود داشته باشند تا «روی» تشک. به ویژه تراورس های جانبی ممکن است از آغوش کانتورینگ عمیق مواد در هنگام فشار دادن به ساختار سود ببرند.

بدترین حالت:  فوم مموری یک ماده فوق العاده نرم است، بنابراین احتمالاً برای افرادی که معده می خوابند به اندازه کافی سفت نخواهد بود. اگر می خواهید حسی فوق العاده سفت از تشک خود داشته باشید، بهتر است به طور کلی از مموری فوم صرفنظر کنید.

تشک های مموری فوم محبوب: تشک های مموری فوم زیادی در بازار وجود دارد، اما برخی از تشک های مورد علاقه من شامل تشک های Nectar ، Amerisleep و Loom & Leaf هستند.