تشك طبي رويال دو نفره ای که موجب بهبود خواب می شود

هر فرد یک موقعیت خواب مورد علاقه دارد یا موقعیتی که در آن راحت ترین حالت برای خوابیدن دارد.

خوابیدن به پشت نیاز به تشك طبي رويال دو نفره ای دارد که به همراه بالش مناسب، موقعیت صحیح گردن و پشت را به ما امکان دهد. اگر به پهلو می‌خوابید، سفتی آن باید متوسط ​​باشد تا به ما اجازه دهد که شانه را بدون اجبار و به روش طبیعی قرار دهیم. صورت رو به پایین (کمتر توصیه می شود) وضعیتی است که به تشک نسبتاً نرم نیاز دارد تا در ناحیه گردن و ستون فقرات باعث ناراحتی نشود.

آرام یکی از شرکت هایی است که تشک های جعبه دار را ارائه می دهد. Ezequiel Brusco، مدیر بازرگانی Newsan، توضیح می دهد که این بازار “به دلیل یک مسئله توزیع، ارتباط نزدیکی با نزدیکی جغرافیایی دارد. بیش از 10 سال است که فناوری بسته بندی خلاء، که قبلا منحصراً برای محصولات غذایی بود، برای بسته بندی تشک استفاده می شد.

تشک

در واقع، در در ایالات متحده، بیشتر تشک های فروخته شده جعبه ای هستند.” این تغییر، مانند هر چیز دیگری، با تجارت الکترونیک و کاهش هزینه ها همراه بود.

در اروپا، این درصد نیز در حال افزایش است: 40٪ مربوط به تشک سنتی و 60٪ در یک جعبه است. ما به دنبال محصولی اصیل با ترکیبی از ویژگی های سنتی – مانند فوم پلی اورتان – و موادی با تکنولوژی خاص مانند فوم حافظه و پارچه جاکارد هستیم.

Atma هم تشک های فوم بسته بندی شده و هم تشک های فنری جعبه را می فروشد. طرح مربوط به خود ماست و جعبه های تشک از چین وارد شده است.

با فرا رسیدن قرنطینه، یکی از مواردی که بیشترین درخواست را داشت، تشک‌ها بود، اگرچه یکی از پیچیده‌ترین موارد بود: از یک سو کمبود موجودی و از سوی دیگر بی‌اعتمادی نسبت به انتقال ویروس. طبق گزارش های NewSan، این بخش به طور کلی 28٪ افت داشت، اگرچه تجارت الکترونیک 60٪ رشد کرد و این رونق فروش دو برند جدید را توضیح می دهد: Calm و La Espumería.