اهداف درمانی پزشکان آفریقای جنوبی در استفاده از آمپول جیوه

این اولین مطالعه ای است که شیوع استفاده از سنگ جیوه را تخمین می زند و روش ها و دلایل عملی آن را در طب سنتی آفریقای جنوبی توصیف می کند.

جیوه در طب سنتی آفریقای جنوبی به صورت عامیانه ایسیگیدی نامیده می شود که در لغت به معنای «میلیون ها» است، در مطالعه ما، 39 درصد از THP های مصاحبه شده اظهار داشتند که جیوه را برای اهداف درمانی تجویز می کنند، اما این یافته به صورت تجمعی است و 95 درصد از THP های مصرف کننده جیوه اظهار داشتند که نحوه استفاده از آن را از THP های دیگر یاد گرفته اند.

قرار گرفتن در معرض جیوه با THP ها یک خطر شغلی غیرقابل تنظیم و مستند است، نشت احتمالی جیوه در حین استفاده در محل کار THP یا در خانه کاربر نهایی باعث نگرانی است.

در چنین وقایعی، جیوه ریخته شده ممکن است برای چندین ماه در کفپوش باقی بماند و در نتیجه محیطی را با قرار گرفتن در معرض بخار مزمن فراهم کند.

شاید برایتان جالب باشد که سنگی که در آینه دیده نمی شود چه نوع سنگی می باشد و می توان از کجا تهیه نمود.

علاوه بر این، کودکان ممکن است در معرض خطر بیشتری برای استنشاق بخار جیوه باشند، زیرا وقتی بخار روی زمین می نشیند، در مجاورت دستگاه تنفسی نوزاد خزنده یا کودک نوپا در حال راه رفتن قرار دارد.

THP ها و مصرف کنندگان نهایی جیوه نیز از طریق تکنیک های مختلف تجویزی که در این مطالعه شناسایی شده اند، در معرض خطر قرار گرفتن در معرض جیوه هستند.

اگرچه در طول استفاده از جیوه، تماس با پوست ممکن است تنها علائم متوسطی مانند تحریک پوست یا درماتیت ایجاد کند، قرار گرفتن در معرض بخار جیوه در حین تجویز به بیماران ممکن است THPs و بیماران آنها را در معرض خطر سمیت جیوه قرار دهد.

شاید برایتان جالب باشد که حکم خرید و فروش جیوه قرمز چیست بنابراین با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

رایج ترین مسیر تجویز جیوه که THP ها گزارش کردند خوراکی بود، جیوه عنصری بلعیده شده در دستگاه گوارش ضعیف جذب می شود (<0.01٪ از دوز).

با این حال، یک سد مخاطی مخاطی دستگاه گوارش ممکن است امکان فراهمی زیستی افزایش یافته را فراهم کند، Ukugcaba یک روش تجویزی است که معمولاً ایجاد برش (کاشت‌های زیر جلدی) و سپس مالیدن طب سنتی به آنها را توصیف می‌کند.

برای خرید و کسب آگاهی بیشتر درباره قیمت آمپول جیوه قرمز می توانید به صورت آنلاین به نمایندگیهای فروش آن مراجعه نمایید.

عمل ukugcaba برای تجویز جیوه توسط 46 (59٪) از 78 جیوه با استفاده از THP گزارش شد، اگرچه از طریق پوست دست نخورده جذب پوستی ضعیفی می شود، اما گزارش هایی از سمیت جیوه به دلیل قرار گرفتن در معرض زیر جلدی جیوه ثبت شده است.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. راه های عالی برای رسیدن از عرش به فرش
    2. بزرگترین ظروف مسی پیدا شده در قبلیه سرخ پوست ها!!!
    3. گوشی که منجر شد و یک خانه را به آتش کشاند
    4. با پلی استر نوشابه گازدار تولید کنید