استفاده از حوله تن پوش ارزان دخترانه برای دوخت لباس بچه گانه

اصطلاح حوله تن پوش ارزان دخترانه انواع پارچه ها و اندازه ها را پوشش می دهد.

اما به طور کلی، برای کمک به تمیز کردن طراحی شده است. به این ترتیب، یک حوله معمولاً از یک ماده جاذب ساخته می‌شود و در نظر گرفته شده است که شسته شود، به طور بالقوه در آب داغ و سفیدکننده برای حذف باکتری‌ها.

بسته به مواد مورد استفاده، دستورالعمل‌های مراقبت متفاوت است، اما به عنوان یک قاعده کلی، نباید آنها را برای مدت زمان زیادی مرطوب نگه داشت و برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها باید مرتباً شسته شوند. سه ویژگی اساسی تعیین می کند که یک حوله چه نوع باشد: مواد مورد استفاده، اندازه و کاربرد مورد نظر.

پنبه و کتان دو منسوجات محبوب برای حوله هستند، زیرا جذب بسیار بالایی دارند و قابل تنفس هستند. پنبه اغلب به صورت طرح تری حلقه دار بافته می شود که جاذب اضافی است یا بافت وافل.

برخی از تولید کنندگان نیز از میکروفیبر و منسوجات مشابه استفاده می کنند که اغلب از مواد مصنوعی ساخته شده و به گونه ای طراحی شده اند که بسیار جاذب هستند.

حوله

به عنوان یک قاعده کلی، پارچه تری برای حوله حمام و دست استفاده می شود، در حالی که از پنبه بافت وافل برای حوله آشپزخانه استفاده می شود، و پارچه های پنبه ای و کتان ساده برای استفاده به عنوان حوله چای طراحی شده اند.

مواد ساخته شده از میکروفیبر اغلب در اسپا و آرایشگاه ها برای جذب رطوبت موهای خیس استفاده می شوند.

اندازه نیز یک عامل تعیین کننده مهم است. آنهایی که در آشپزخانه استفاده می شوند، مانند دیشراگ ها، ممکن است بسیار کوچک باشند، در حالی که حوله های عمومی و دستی بزرگتر هستند.

حوله های حمام در طیف وسیعی از اندازه ها، از حداقل تا بسیار بزرگ هستند، و حوله های بسیار بزرگ نیز برای استفاده در ساحل مناسب هستند.

انواع تخصصی دیگر عبارتند از حوله های صورت که معمولاً بسیار کوچک هستند و حوله های چای که معمولاً به اندازه یک حوله دستی هستند.