استفاده از برنج کامفیروزی آذوقه در صنعت میناکاری روی ظروف مسی

برنج کامفیروزی آذوقه قدیمی ترین غذای شناخته شده است که امروزه نیز به طور گسترده مصرف می شود.

سه نوع دانه برنج وجود دارد: کوتاه، متوسط ​​و بلند. سرآشپز بریوا نحوه تمایز انواع برنج را توضیح می دهد و نکاتی را برای پخت برنج ارائه می دهد زیرا اشتباه کردن با این غذای اصلی ساده به طرز شگفت انگیزی آسان است.

تقریباً هر فرهنگ در جهان ترکیبی از غلات و حبوبات را مصرف می کند زیرا این ترکیب یک نیروگاه تغذیه است. غلات و حبوبات با هم یک پروتئین کامل به شما می دهند، به خصوص در غیاب گوشت فراوان. انواع غلات از جمله جو، گندم، چاودار، جو، سورگوم، برنج وحشی، کینوا و تف وجود دارند که به عنوان سوخت برای بدن انسان عمل می کنند. ما بر روی برنج و تکنیک های پخت برنج تمرکز می کنیم.

برنج

برنج در طول های مختلف در مقایسه با عرض وجود دارد. به عنوان مثال، در ایالات متحده، به نظر می رسد که ما برنج دانه بلند را دوست داریم، که تمایل به پختن شل و کرکی دارد. در شرق مدیترانه از برنج با دانه متوسط ​​استفاده می شود که طول آن حدود سه برابر پهنای آن است. این برنج کمتر پف می کند و کمی چسبنده می شود مگر اینکه به درستی با آن کار کنید.

باید آن را بشویید تا نشاسته سطحی از بین برود و سپس در روغن داغ خشک شود تا هر دانه یک پوشش مناسب از نشاسته ژلاتینه شده در خارج و یک پوشش روغنی داشته باشد که هر دانه را از همسایه خود متمایز کند.

طول برنج دانه کوتاه حدود دو برابر پهنای آن است و چسبناک می پزد. بسیاری از فرهنگ ها از این کیفیت چسبنده سرمایه گذاری می کنند. به عنوان مثال، سوشی به دلیل این چسبندگی به هم چسبیده است و این برنج معمولاً برای خوردن با چاپستیک مناسب است. ریزوتو ایتالیایی بافت خامه‌ای و طعمی خاص خود را از همین برنج دانه کوتاه می‌گیرد.