بیل مکانیکی ولوو 750 که باعث رسوایی کشتار یک خانواده شد

Alba Ventura Srl، یک شرکت فعال در بخش استخراج سنگ مرمر،بیل مکانیکی ولوو 750 را از Toscomeccanica، توزیع کننده تجهیزات ساختمانی هیوندای برای منطقه توسکانی خریداری کرده است.

این بیل مکانیکی 52 تنی جایگزین مدلی با همان ظرفیت می شود و با سرعت بالایی در معدن کارارا کار می کند، جایی که سنگ مرمر با کیفیت بالا مانند سنگ مرمر سفید Cattani استخراج می شود.

قدرت بالا، درجه بالایی از پایداری و حداکثر کارایی: اینها سلاح های اصلی هستند که بیل مکانیکی هیوندای HX520L بلافاصله در معدن سنگ مرمر Colonnata، Carrara استفاده می کند.

از اولین روزهای کار در معدن سنگ مرمر ما، بیل مکانیکی هیوندای نشان داد که از چه چیزی ساخته شده است، یک ماشین قدرتمند، اما در حرکات حساس و دقیق. روبرتو ورنازا، مالک آلبا ونتورا، گفت: یک قهرمان واقعی برای تسلط بر زمین، هر چه که باشد، متولد شده است.

بیل

بیل مکانیکی هیوندای HX520L علاوه بر اینکه یک ماشین قوی و قدرتمند است، فواصل تعمیر و نگهداری طولانی تری را ارائه می دهد و سهولت بیشتری در نگهداری دارد و زمان کارگاه را به حداقل می رساند. علاوه بر این، مناطق نگهداری به راحتی در دسترس هستند و نقاط روغن کاری متمرکز هستند. ناگفته نماند که فیلتر روغن با کارایی بالا فاصله تعویض را تا 500 ساعت افزایش می دهد. اینها مطمئناً جنبه های کلیدی برای مشتریان ما هستند که باید زمان از کار افتادن ماشین را به حداقل ممکن برسانند.”

بیل مکانیکی های سری A قدرت مرحله V را به صنعت 13 تا 15 تن می آورند.
Hyundai Construction Equipment سه بیل مکانیکی خزنده سری A مطابق با مرحله V اروپایی را در بخش محبوب 13 تا 15 تنی راه اندازی می کند تا سطوح جدیدی از عملکرد، کارایی و بهره وری را برای شرکت های اجاره ای و پیمانکاران ارائه دهد. چرخش دم کاهش یافته HX130A LCR، HX140A L معمولی و چرخش دم کوتاه HX145A LCR دارای جدیدترین موتورهای دیزلی کامینز هستند و شامل کنترل هیدرولیک بهبود یافته برای افزایش بهره وری و افزایش زمان کار می شوند.

امکانات شامل: موتور دیزلی کامینز F3.8 Stage V، 3 درصد قدرت بیشتر و 12 درصد گشتاور بیشتر در مدل محبوب HX140A L نسبت به مدل قبلی ارائه می‌کند. کاهش 60 درصدی ذرات معلق (PM) بدون نیاز به AdBlue در HX130A LCR و بدون نیاز به EGR در مدل‌های بالاتر
عملکرد Eco Report برای کمک به اپراتور برای بهبود راندمان کار و کاهش مصرف سوخت. حالت لیفت جدید برای بهبود دقت کنترل هیدرولیک با کاهش دور موتور، افزایش قدرت و کنترل جریان پمپ. کنترل توان هوشمند پیشرفته (IPC) برای بهینه سازی دبی و توان پمپ هیدرولیک بر اساس شرایط کار دستگاه.